ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱| ۳۰ فوتی و شناسایی ۵۳۲ بیمار جدید کرونا در کشور

  • کد خبر: ۱۲۴۰۲۱
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
آمار کرونا در ایران ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱| ۳۰ فوتی و شناسایی ۵۳۲ بیمار جدید کرونا در کشور
بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۵۳۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۰ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۹۲۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۹۴۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۹۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۸۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰ هزار و ۵۸۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۱۲۸ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۸۴۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۵۶۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۷ هزار و ۸۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->